MOBILVERSION
Aalborg Universitet
For Aalborg Universitet har vi produceret en video, der skal fortælle om deres nye uddannelse Bæredygtig Energiteknik. Filmen skal promovere uddannelsen overfor fremtidige studerende og sætte fokus på nogle af de centrale aspekter, som uddannelsen kan tilbyde studerende.
Branding,Reklamer
TS TECH
TS TECH kom til os med behovet for produktion af en film, der kunne fortælle historien om en el- virksomhed, der har udviklet sig til at være et førende videnshus inden for el-teknik. Samtidig skulle vi sørge for at gøre historien personlig og menneskelig. Se resultatet her!
Branding,Business,Portrætter,Reklamer
Esbjerg Kommune / Ordblindhed
Fra Esbjerg Kommune fik vi til opgave at producere 4 film omkring ordblindhed – med udgangspunkt i ordblinde børn og unges egne oplevelser og forklaringer. Vi præsenterede en række fagpersoners udtalelser for de ordblinde og filmede deres reaktioner. Videoerne skal skabe forståelse og indsigt ind i, hvad det vil sige at være ordblind.
Portrætter
Vestfrost
Vi har hjulpet Vestfrost med at fortælle resten af verden, hvem de er, og ikke mindst: Hvad de står for. Sammen med Vestfrost har vi fundet frem til, hvad der var essentielt at kommunikere, og hvordan vi ønskede at positionere Vestfrost gennem storytelling og levende billeder. Vi har skrevet manuskriptet og selvfølgelig stået for hele produktionen af film – fra optagelser til færdig levering.
Branding,Business
E.1 Visions-film
I Esbjerg arbejder man med et banebrydende og nytænkende uddannelseskoncept ved navn E.1. Et ambitiøst projekt med store ambitioner. Vi blev valgt til at bidrage til fortællingen af konceptet og producere denne visions-film, der på kort tid skal belyse og berette om de centrale aspekter ved E.1- konceptet. I den forbindelse interviewede vi interessante personligheder som Bjarke Ingels og Morten Albæk. Det ultimative mål med filmproduktionen var at producere en film, der skabe opbakning og entusiasme omkring på projektet blandt brugere, civil-befolkning og relevante stakeholders.
Branding,Business
Telesikring rekrutteringsfilm
Til Telesikring har vi produceret to forskellige film, der har til formål at skabe og fortælle om den kultur, man som medarbejder hos Telesikring kan blive en del af. Samtidig er det også vigtigt at videoerne viser, hvilke konkrete arbejdsopgaver man arbejder som medarbejder hos Telesikring. Videoerne bruges aktivt som en del af Telesikrings’ rekrutteringsarbejde og som som del af den overordnede employeer branding- strategi.
Branding,Portrætter,Reklamer
Rybners
Der er mangel på erhvervsuddannede i Danmark. Derfor bestilte Rybners FORMAT til at udføre en række videoproduktioner med fokus på forskellige unge mennesker, der havde taget både en gymnasie og erhvervsuddannelse. Mød den gymnasieuddannede elektriker Simon i videoen her.
Branding,Portrætter,Reklamer
Workpoint
WorkPoints vigtigste eksistensberettigelse er at forbedre brugernes arbejdsliv og tage virksomheder og organisationer med på en digital rejse. Gennem indgående kendskab, dialog og et analytisk forarbejde udarbejdede vi WorkPoints essentielle purpose og grundlæggende value propisitions. Vi har stået for udarbejdelse af copywrite, manuskript og hele produktionen bag denne og andre film for WorkPoint.
Branding,Business
SMV FOOD INNOVATION
I forbindelse med Erhvervshus Syddanmarks SMV-program SMV Food Innovation, blev vi blandt en række tilbudsgivere udvalgt til at producere 6 videoer, der kunne dokumentere og fortælle om, hvad de deltagerende virksomheder havde fået ud af at samarbejde med Erhvervshuset. Vi ønskede at gøre hver videoproduktion sit eget udtryk, samtidig med, at samtlige film havde en sammenhængende genkendelighed. Herved lod vi de forskellige virksomheder og personligheder skinne igennem.
Branding,Business,Portrætter,Produktfilm
WORKPOINT + AARSLEF CASE-FILM
WorkPoint leverer it-løsninger til ét af Danmarks største entreprenør-virksomheder, Aarslef. Dén fortælling kaldte på en videoproduktion. Derfor har vi sammen med WorkPoint fortalt historien om, hvordan WorkPoint hjælper og skaber værdi for Aarslef. Målet med videoen er at skabe en fortælling, der kan bruges til at markedsføre og verificere WorkPoints egenskaber og kvaliteter overfor andre virksomheder.
Business,Portrætter,Produktfilm
Letbek A/S
Letbek har en ambitiøs plan, der handler om at positionere sig blandt én af de mest bæredygtige aktører i plast-industrien. Og det kræver ambitiøs storytelling. Derfor producerede vi en række mini-dokumentarer, der viser Letbeks arbejde med bæredygtighed i et 360-graders perspektiv.
Reportager,Branding
Employer Branding, TS TECH
TS TECH kom til os med ønsket om videoproduktion, der kunne fortælle og dele historien om, hvor fed en arbejdsplads TS TECH er. Gennem interviews med medarbejdere i forskellige stillinger fik vi med de ansattes egne ord fortalt en troværdig og personlig historie – med de ansattes egne ord!
Branding,Business,Portrætter,Reklamer
GenIn x Polytech
GenIn faciliterer bæredigtigheds-samarbejde mellem folkeskole- samt gymnasieelever og virksomheder. Vi producerede en film i forbindelse med elevernes pitch dag på Rybners. Videoens formål var at fortælle om stemningen på dagen, samt markedsføre GenIn og Polytechs arbejde med innovation og bæredygtighed.
Event
Workpoint Partner Day 2023
For Workpoint har vi i en række år udført videoproduktion i forskellige henseender. Fra Workpoints årlige Partnerdag 2023 producerede vi en film, der kunne bruges til at hylde og markedsføre WorkPoint overfor nuværende og fremtidige partnere – med det formål at bibeholde WorkPoint som en attraktiv samarbejdspartner.
Event
Employer Branding 2, TS TECH
TS TECH kom til os med ønsket om videoproduktion, der kunne fortælle og dele historien om, hvor fed en arbejdsplads TS TECH er. Gennem interviews med medarbejdere i forskellige stillinger fik vi med de ansattes egne ord fortalt en troværdig og personlig historie – med de ansattes egne ord!
Branding,Business,Portrætter,Reklamer
Sature – Strength of Nature
Sature er en innovativ og ambitiøs virksomhed, der har udviklet et hidtil uset produkt fra træmodificering. Med en banebrydende teknologi og et tydeligt og bæredygtigt formål, har vi udviklet manuskript, storyboard og videoproduktionen for Sature brandfilm. En film, der på kort tid fortæller om Satures mission og eksistensberettigelse i en verden, der har brug for bæredygtig innovation.
Branding,Business,Reklamer,Produktfilm
Mad fra Havet til Milliarder
For Fiskeri- og Søfartsmuseet har vi produceret 6 video- og film-kapitler, der afdækker forskellige aspekter af dansk fiskeri - og dets muligheder for at bidrage til grønne omstilling. Videoerne bruges til undervisnings- og oplysningsbrug i folkeskolen. Foruden at blive vist i undervisningssammenhænge bruges videoerne også i Fiskeri- og Søfartsmuseets egen udstilling.
Reportager,Portrætter
Telesikring & Vestjysk Bilhus
Sammen med Telesikring har vi produceret en video med et anderledes take på en testimonial-film. Vi satte Vestjysk Bilhus i centrum af fortællingen med fokus på, hvorfor sikkerhed og sikring er vigtigt for dem. Det er der kommet denne case-video ud af. Videoen er redigeret i en række forskellige formater tilpasset Telesikrings sociale medier.
Branding,Portrætter,Reklamer
Ingeniør’ne junilæums-film
I forbindelse med Ingeniør’nes 50-års jubilæum producerede vi en film, der havde for øje at fortælle om virksomhedens historie og oprindelse, samtidig med, at have fokus på det nuværende DNA, og den fremtid, virksomheden går ind i. Vi ville sikre os, at vi producerede en video, der kunne bruges både i forbindelse med det konkrete jubilæum, men også fungere som en generel profilfilm for Ingeniør’ne.
Branding,Portrætter
J.A.K WORKWEAR
For J.A.K Workwear har vi produceret en reklame, der afspilles på Viaplay i forbindelse med Formel1. Vores opgave var at producere en reklamevideo, der på 10 sekunder kan skabe blikfang og kendskab til JAK- brandet. Ved siden af 10-sekunders reklamen producerede vi yderligere en række kortere 5-sekunders animations-spots med fokus på specifikke produkter.
Branding,Reklamer
Vores mål
Jeres vision
Vi tror, at de gode fortællinger skaber stærke brands, og det er vores fornemmeste opgave at levere et helstøbt produkt – fra idé til eksekvering.
Kendskab til kundens værdier, kultur og målsætning er helt afgørende. Her fra udspringer det videre arbejde. Vil man fange essensen af kundens ønsker, skal man kende den.
Vi går ikke i gang, før visionerne er tydelige og målsætningen er klarlagt. Vi er med hele vejen fra konceptudvikling til eksekvering. Vi starter med at spørge: “Hvad ønsker vi at opnå?”